Wasze top 5 utworów Pink Floyd.
Moje top 5
1 Comfortably Numb
2 The Fletcher Memorial Home
3 Time
4 Final Cut
5 Us and Them
1. Remember a day.
2. Carefoul with the axe. (Zabriskie Point)
3. Comfortably numb
4. Matilda mother. (zależy jaka wersja)
5. Hey you.
...ale nie jestem pewien. Tyle ich jest.
jest ich tyle, ze nawet utworzenie top20 by nie pomogło :) ale skoro ma być top 5 to będzie taki pop-rockowy :p
5.Fat Old Sun
4.Time
3.Wish You Were Here
1. Comfortably Numb i High Hopes
1. Have a cigar - mimo, iż bez wokalu żadnego z Floydów
2. Wish you were here
3. Shine on you crazy diamnond (1-5)
4. Lucifer Sam
5. Hey you
W sumie każda jest genialna na swój sposób, trudno wybrać :D
1. Comfortably Numb
2. Time
3. Shine On You Crazy Diamond (Parts I-V)
4. Wish You Were Here
5. Coming Back To Life
Jeszcze dwa utwory, które powinni być w czołowej 5, to : Dogs i Brian Damage
1.Interstellar Overdrive
2.Echoes
3.Dogs
4.Shine on You Crazy Diamond
5.Atom Heart Mother
Ciężki wybór. Pink Floyd to zespół z wieloma świetnymi momentami.
1. Echoes
2. Shine On You Crazy Diamond
3. Wearing The Inside Out
4. The Trial
5. Atom Heart Mother
bardzo ciężko wybrać :(
1. Wish You Were Here
2. Comfortably Numb
3. Another Brick in the Wall, pt. 2
4. High Hopes
5. Time (gdyby nie ten początek...)
1. Shine On You Crazy Diamond
2. Echoes
3. The Great Gig in the Sky
4. Time
5. Careful With That Axe, Eugene
1. Shine on You Crazy Diamond
2. Wish You Were Here
3. See Emily Play
4. Chapter 24
5. Astronomy Domine
6. Lucifer Sam
1. Another Brick in the Wall pt. 2
2. Let there be more light
3. Comfortably Numb
4. Money
5. Wish you were here