U mnie: 1. Portret kobiety w ogniu - 10 2. Chłopczyca - 8 3. Girlhood - 8 4. Lilie Wodne - 7 5. Pauline - 7 Jeśli widzieliscie tylko Portret to koniecznie zobaczcie Chłopczyce. Myślę, że te dwa filmy są tzw essential viewings.
HO HO! HA, HA! HI, HI! HE, HE! i CHA, CHA! CHI, CHI! CHE, CHE!