Wielkimi krokami zbliża się Infinity War, które ma podsumować dotychczasowe filmy Marvela w ramach MCU. Jakbyście uporządkowali minione filmy w kolejności od najlepszego do najgorszego?
Mój ranking:
Cap: Civil War 9/10
Cap: Winter Soldier 8/10
Iron Man 8/10
Avengers 7/10
Iron Man 3 7/10
Ant-Man 7/10
Thor: Ragnarok 7/10
Guardians of the Galaxy 7/10
Black Panther 7/10
Cap: The First Avenger 6/10
Spider-Man: Homecoming 6/10
Avengers: Age of Ultron 5/10
Doktor Strange 5/10
Guardians of the Galaxy vol. 2 5/10
Thor 5/10
Iron-Man 2 5/10
Thor: The Dark World 5/10
Incredible Hulk 4/10
miejsce 1. Iron-man / Thor / Spider-Man (liczony jest do rankingu?)
miejsce 2. Iron-Man 2/Iron-Man3/Thor 2/Spider-Man 2/Spider-Man 3
miejsce 3. Doctor Strange
miejsce 4. Kapitan Ameryka: Zimowy Żołnierz/Wojna bohaterów
miejsce 5. Avengers
miejsce 6. Strażnicy Galaktyki
miejsce 7: Niesamowite Spidermeny
miejsce 8. Ant-Man/Hulk
miejsce 9. Avengers 2
Nie widziałem najnowszego Thora i Pantery i HomeComing.
Nie, spider many 1,2,3 niesamowite spidermany i Hulki nie są liczone do rankingu zresztą serio? Stawiasz je na pierwszym miejscu?
Padłem xdd
Ale Incredible Hulk wchodzi w uniwersum a nie że jest liczony. Jak się nie znasz to zamilcz
To skoro nie umiesz pisac bez glupich bledow to zamilcz. Skoro inni maja sie domyslac o co ci chodzi to lepiej od razu zamilcz... I tak by mozna pisac godzinami...
MCU to skrót od Marvel Cinematic Universe, czyli filmów Marvela które dzieją się w obrębie jednego świata. "Hulk" Anga Lee powstał jeszcze przed powstaniem planów dotyczących wspólnego uniwersum, dlatego potem Marvel nakręcił "Incredible Hulk". Prawa do postaci Spider-mana Marvel sprzedał jeszcze wcześniej firmie Sony i to oni stworzyli serię "Spider-manów" Raimiego i potem "Amazing Spider-many" Webba. Dopiero niezadowoleni z wyników finansowych ostatniego filmu zdecydowali się pójść na układ z Marvelem i Spider-man trafił do MCU (jednak wcześniejsze filmy nie, podobnie jak tworzony obecnie "Venom").
Na razie powstało 18 filmów w ramach MCU, dziewiętnastym będzie "Avengers: Infinity war", a kolejnymi planowanymi są "Ant-man i Osa", "Kapitan Marvel" i następna część Avengers.
Fakt, zapomniałem że Spidey też jest potwierdzony.
(choć z drugiej strony kto wie czy to nie podpucha jak z Yondu w Avengerach - nie uwierzę w kolejne tytuły po Avengers 4, póki nie zobaczę zwiastunów)
Sequel spideya niestety, nie jest podpuchą. A Sequel ma już ustawioną premierę na lipiec 2019. A że praktycznie spidey jest w Infinity war, będzie zapewne w A4 to jest to raczej więcej niż pewne
Zapowiedziano już także "Guardians of the Galaxy volume 3" z datą premiery, prawdopodobnie na maj 2020 r.
1: "Strażnicy Galaktyki"
2: "Captain Ameryka Zimowy Żołnierz"
3: "Strażnicy Galaktyki vol 2"
4: "Captain Ameryka Wojna Bohaterów" (sic!)
5: "Thor Ragnarok"
6: "Czarna Pantera"
7: "Spider Man Homecoming"
8: "Iron Man"
9: "Iron Man 2"
10: "Ant Man"
11: "Doctor Strange"
12: "Captain Ameryka Pierwsze Starcie"
13: "Iron Man 3"
14: "Avengers Czas Ultrona"
15: "Thor"
16: "Avengers"
17: "Thor Mroczny Świat"
18: "Niesamowity Hulk"
Dokładnie moja lista! No może ragnaroa dałbym przed civil war ale oprócz tego to zgadzam się w 100%
WSZYSTKO LADNIE TYLKO DLA MNIE WOJNA BEZ GRANIC PIERWSZA RESZTA PO ODPOWIEDNIM PRZESUNIĘCIU MI PASUJE'
U mnie to wygląda następująco
1 miejsce Guardians of the Galaxy 9/10
2 miejsce Guardians of the Galaxy (vol. 2) 8,5/10
3 miejsce Kapitan Ameryka Zimowy Żołnierz 8/10
4 miejsce Kapitan Ameryka Civil War 8/10
5 miejsce Captain America The First Avenger 8/10
6 miejsce Thor Ragnarok 7/10
7 miejsce Doctor Strange 7/10
8 miejsce Iron Man (2) 7/10
9 miejsce Avengers 6,5/10
10 miejsce Iron Man (3) 6/10
11 miejsce Thor 6/10
12 miejsce Iron Man 6/10
13 miejsce Incredible Hulk 6/10
14 miejsce Avengers Czas Ultrona 5/10
15 miejsce Thor Mroczny Świat 5/10
16 miejsce Ant Man 4/10
17 miejsce Spider Man Homecoming 4/10
Black Panther jeszcze nie widziałem. Póki co tak to wygląda przed Infinity War u mnie
Bo bardzo lubię ten film, ma mankamenty ale to naprawdę solidna rozrywka. No i widziałem ten film podczas maratonu IMAX więc stąd wysoko w rankingu ale sam film ma u mnie ocenę 8
Biorąc pod uwagę jak się wyżej pucowałeś - kazałeś gościowi zamilknąć i tłumaczyłeś wszystkowiedzącym tonem co się liczy a co nie to lista śmieszna xD Widać, że im więcej CGI, wybuchów i typowych, lubianych przez każdego bohaterów tym lepiej, a próbujesz głos zabierać xD
Nie interesuje mnie jak długo tu jesteś, nie będę tego nawet sprawdzał to po co mnie o tym informujesz?
1. Captain America: Civil War
2. Captain America: The Winter Soldier
3. Iron Man
4. Avengers
5. Iron Man 2
6. Iron Man 3
7. Avengers: Age o Ultron
8. Ant-Man
9. Doctor Strange
10. Captain America: The First Avenger
11. The Incredible Hulk
Nie oglądałem Thora ani Strażników, a na Black Panther może wybiorę się w przyszłym tygodniu.
To polecam nadrobić Strażników Galaktyki zwłaszcza że w pierwszej części pojawia się Thanos w pełnej okazałości. No i Infinity War wątek Nebuli będzie rozwijany a żeby go zrozumieć trzeba właśnie obejrzeć poprzednie dwie części Strażników Galaktyki
Avengers - 10/10
Strażnicy Galaktyki - 10/10
Strażnicy Galaktyki vol. 2 - 10/10
Doktor Strange - 10/10
Kapitan Ameryka: Wojna Bohaterów - 10/10
Czarna Pantera - 10/10
Kapitan Ameryka: Zimowy Żołnierz - 10/10
Ant-Man - 10/10
Iron Man 3 - 10/10
Iron Man 2 - 10/10
Iron Man - 10/10
Spider-Man: Homecoming - 9/10
Thor: Ragnarok - 9/10
Captain America: Pierwsze Starcie - 8/10
Thor - 7/10
Avengers: Czas Ultrona - 7/10
Thor: Mroczny Świat - 7/10
Incredible Hulk - 6/10
1. "Kapitan Ameryka: Zimowy Żołnierz" (9/10)
2. "Kapitan Ameryka: Wojna domowa" (9/10)
3. "Strażnicy galaktyki" (9/10)
4. "Dr Strange" (8,5/10)
5. "Avengers" (8,5/10)
6. "Iron man 3" (8/10)
7. "Spider-man: chodzący po domu" (8/10)
8. "Iron man" (8/10)
9. "Czarna pantera" (7,5/10)
10. "Strażnicy galaktyki vol.2" (7,5/10)
11. "Kapitan Ameryka: pierwsze starcie" (7,5/10)
12. "Avengers: czas Ultrona" (7/10)
13. "Iron man 2" (7/10)
14. "Thor: ragnarok" (7/10)
15. "Ant-man" (7/10)
16. "Thor: mroczny świat" (6,5/10)
17. "Thor" (6,5/10)
18. "Incredible Hulk" (6/10)
Przy okazji pospamuję swoim tematem - bitwa filmów superhero. Czy "Avengers" prześcigną "Batmana" w wyścigu do Hali Sław, a "X-men" zdołają uniknąć otchłani wstydu?
http://www.filmweb.pl/film/Avengers%3A+Wojna+bez+granic-2018-693758/discussion/B itwa+filmów+o+superbohaterach,2967936
1 miejsce Guardians of the Galaxy 10/10
2 miejsce Guardians of the Galaxy (vol. 2) 10/10
3 miejsce Kapitan Ameryka Civil War 9/10
4 miejsce Kapitan Ameryka Zimowy Żołnierz 9/10
5 Czarna Pantera 9/10
6 miejsce Avengers 8/10
7 miejsce Doctor Strange 7/10
8 miejsce Iron Man (3) 7/10
9 miejsce Iron Man (2) 7/10
10 miejsce Thor Mroczny Świat 7/10
11 miejsce Ant Man 6/10
12 miejsce Iron Man 6/10
13 miejsce Spider Man Homecoming 6/10
14 miejsce Captain America The First Avenger 5/10
15 miejsce Avengers Czas Ultrona 5/10
16 miejsce Thor 4/10
17 miejsce Incredible Hulk 4/10
Thor Ragnarok jeszcze nie widziałam, do kina nie dotarłam, więc czekam na premierę DVD:)
U mnie to byłoby coś w stylu:
1. Cap: Civil War
2. Avengers
3. Cap: Winter Solider
4. Iron Man
5. Thor Ragnarok
6. Avengers 2
7. GoTG
8. Spiderman: Homecoming
9. Doctor Strange
10. Antman
11. Cap1
12. Thor 1
13. Iron Man 3
14. Iron Man 2
15. GoTG2
16. Thor The dark world
17. Incredible Hulk
Pantery jeszcze nie widziałem, ale po recenzjach wiem, że przypadnie mi do gustu.
1.Civil War a nie długo Infinity War :)
2.Winter Soldier
3.Homecoming
4.Strażnicy 1
5.Ragnarok
6.Mrówka
7.Black Panther
8.Avengers
9.Iron man 1
10.Cap 1
11.Strażnicy 2
i tutaj zaczynamy słabe filmy z MCU :(
12Avengers 2
13.Iron 2
14.Iron 3
15.Thor
16.Thor 2
17.Hulk
1. Civil War - 8/10
2. Strażnicy - 8/10
3. Zimowy żołnierz - 8/10
4. Avengers - 8/10
5. Iron Man - 8/10
6. Dr Strange - 8/10
7. Black Panther - 8/10
8. Strażnicy vol. 2 - 7/10
9. Homecoming - 7/10
10. Thor 3 - 7/10
11. Avengers 2 - 7/10
12. Thor 2 - 6/10
13. Iron Man 2 - 5/10
14. Iron Man 3 - 5/10
15. Incredible Hulk - 5/10
16. Cap: The First Avenger - 4/10
17. Thor - 4/10
18. Ant-Man - 4/10
Przed Infinity War obejrzałem wszystkie jeszcze raz i aktualizuję:
1. Avengers: Infinity War 9/10
2. Civil War - 8/10
3. Strażnicy - 8/10
4. Zimowy żołnierz - 8/10
5. Avengers - 8/10
6. Iron Man - 8/10
7. Strażnicy vol. 2 8/10
8. Dr Strange - 8/10
9. Black Panther - 8/10
10. Homecoming - 7/10
11. Avengers 2 - 7/10
12. Thor 3 7/10
13. Thor 2 - 6/10
14. Iron Man 2 - 5/10
15. Iron Man 3 - 5/10
16. Ant-Man - 4/10
17. Cap: The First Avenger - 4/10
18. Thor - 4/10
19. Incredible Hulk - 4/10
Filmy: Seriale:
1. Avengers 1. Jessica Jones
2. Captain America Winter Soldier 2. Daredevil
3. Captain America Civil War 3. Punisher
4. Thor Ragnarok 4. Agenci T.A.R.C.Z.Y
5. Straznicy Galaktyki 5. Runaways
6. Iron Man 6. Defenders
7. Spider Man Homecoming 7. Agentka Carter
8. Avengers Age of Ultron 8. Iron Fist
9. Straznicy Galaktyki Vol 2 9. Inhumans
10. Czarna Pantera
11. Ant Man
12. Doctor Strange
13. Iron Man 3
14. Captain America The First Avenger
15. Thor
16. iron Man 2
17. Thor The Dark World
18. Incredible Hulk
1. Avengers - 10/10
2. Zimowy Żołnierz - 10/10
3. Ragnarok - 9/10
4. Strażnicy Galatyki - 9/10
5. Civil War - 8.5/10
6. Homecoming - 8/10
7. Iron Man - 8/10
8. Ant-Man - 7.5/10
9. Black Panther - 7.5/10
10. Doctor Strange - 7/10
11. Iron Man 2 - 7/10
12. Thor - 6.5/10
13. Czas Ultrona - 6/10
14. The First Avenger - 5.5/10
15.S trażnicy Galaktyki v2 - 5/10
16. Iron Man 3 - 5/10
17. Mroczny Świat - 4/10
18. Incredible Hulk - 3/10
1. Iron Man - 9/10
2. Kapitan Ameryka: Wojna Bohaterów - 8/10
3. Ant-Man - 7/10
4. Kapitan Ameryka: Zimowy Żołnierz - 7/10
5. Spider-Man: Homecoming - 7/10
6. Obydwie dotychczasowe części Avengers - 7/10
7. Thor: Rangarok/Mroczny Świat - 6/10
8. Iron Man 2 - 6/10
9. Strażnicy Galaktyki - 5/10
10. Kapitan Ameryka: Pierwsze Starcie - 5/10
11. Incredible (Niesamowity?) Hulk - 5/10
12. Thor - 5/10
13. Iron Man 3 - 4/10
14. Strażnicy Galaktyki 2 - 3/10
Tylko Czarna Pantera została do obejrzenia, ale po recenzjach nie spodziewam się niczego specjalnego.
1. Doctor Strange
2. Spider Man: Homecoming
3. Avengers
4. Ant Man
5. Iron Man
6. Kapitan Ameryka: Zimowy Żołnierz
7. Thor: Ragnarok
8. Incredible Hulk
9. Strażnicy Galaktyki 2
10. Kapitan Ameryka: Wojna bohaterów